פועלים אי בי אי רון ויסברג

חיתום והנפקות בעמ המופיעה במדריך הדירקטורים של החברות המובילות בישראל מתוך מאגר המידע של דן אנד ברדסטריט. הה רון ויסברג.

2
2

ניהול וחיתום בעמ המופיעה במדריך הדירקטורים של החברות המובילות בישראל מתוך מאגר המידע של דן אנד ברדסטריט.

פועלים אי בי אי רון ויסברג. פועלים שוקי הון רכשה 10 נוספים מחברת החיתום של איביאי לאחר השלמת העסקה תחזיק פועלים שוקי הון ב 29 בחברת החיתום בעלת השליטה איביאי יחזיק ב 305. בית השקעות איביאי עובדיו וחברי הדירקטוריון שלו לא יהיו אחראים לכל נזק ישיר או עקיף שיגרם אם יגרם למאן דהוא כתוצאה מהסתמכות על המידע הכלול באתר מהשמטת מידע מהאתר מהופעה לא רציפה של האתר. מינויו של ויסברג כדירקטור אושר באסיפה הכללית בחודש מאי 2013 והיום אישר הדירקטוריון גם את מינויו ליור.

בעמוד זה רשימת חברי הדירקטוריון של פועלים איביאי. בין הנתבעים בית ההשקעות איביאי וחברת החיתום שלו וכן רון ויסברג יור פועלים איביאי וממשפחות בעלי השליטה. בעמוד זה רשימת חברי הדירקטוריון של פועלים איביאי.

אישור תנאי העסקתו של רון ויסברג שהינו בנו של דוד ויסברג מבעלי השליטה בחברה כיור הדירקטוריון של החברה בחצי משרה. הנתונים המוצגים באתר זה הינם רכושו של בית ההשקעות איביאי. ניהול וחיתום בעמ החברה.

היור ויסברג מוזס גולדשמידט. המדריך כולל מידע על חברי הדירקטוריונים של החברות הפרטיות. יור פועלים איביאי הוא רון ויסברג מבעלי השליטה בבית ההשקעות איביאי.

ואין להעתיק לשכפל לצטט להפיץ או לפרסם בכל אופן מידע זה או חלקים ממנו ללא רשות מפורשת מראש ובכתב של בית השקעות איביאי. פועלים איביאי הודיעה יום ד 29114 על מינוי רון ויסברג לתפקיד יור דירקטוריון החברה. המדריך כולל מידע על חברי הדירקטוריונים של החברות הפרטיות.

ל themarker נודע כי פועלים איביאי שמנוהלת כיום על ידי היור רון ויסברג והיועץ המשפטי ירון מוזס פנתה למנכל לאומי פרטנרס חתמים עופר גרינבאום וסגנו שי נבו לניהול פעילות החיתום.

2
2

2
2

Time Out Tel Aviv 795
Time Out Tel Aviv 795

קטגוריה גלובס
קטגוריה גלובס

דירוג מעלה 2008 החברות המובילות בניהול האחריות החברתית בישראל
דירוג מעלה 2008 החברות המובילות בניהול האחריות החברתית בישראל

2
2

אודות הנהלה Ibi אי בי אי
אודות הנהלה Ibi אי בי אי

2
2

מייסד Ibi אין סיכוי לשינוי חברות ימשיכו להימחק צפו בראיון
מייסד Ibi אין סיכוי לשינוי חברות ימשיכו להימחק צפו בראיון